Monday, August 08, 2005

Wow...

Mijn eerste post ooit op mijn blog, nadat ik hem een kleine twee maand geleden heb aangemaakt... ik ben echt een lui vat.
Soit, wie mijn profiel heeft gelezen weet wie ik ben, en wie het nog niet gelezen heeft kan er best snel aan beginnen, want ik ga het niet nog eens uitleggen hier... wederom, ik ben een lui vat :).

Maar bon, jullie komen hier voor een interessante blogpost, of niet soms? Wel... ik kan trots vertellen dat ik dus al een tijdje geslaagd ben voor mijn eerste jaar animatiefilm, en eind september dus naar 't tweede ga. Ik ben er nog steeds euforisch over... na die twee gefaalde Narafi-jaren was mijn zelfvertrouwen zo ongeveer gekelderd. Maar nu, dus weer met volle moed erin vliegen!
Verder ben ik aan't werken aan een cadeau voor een vriendin van mij, iets dat ik haar al drie jaar beloofd heb en waarvan ik intussen aan versie drie zit... Na twee geillustreerde verhalen heb ik nu toch gekozen voor een strip, en ik zit al de volle pagina ver! Ahem.

Sjah, en verder... ga ik effe wachten tot er gewichtiger dinges gebeuren waar ik meer over kan schrijven, en dan ben ik er weer...

2 comments:

Syrse said...

Jo heeft gepost! Jo heeft gepost! Eindelijk :) Zit ik toch niet voor niks naar hier te linken. Nu wel BLIJVEN posten he ;) Of ik stuurt Gizmo op u af.

Iradonian said...

Welcome to the club of blog-posters. You are now at level - 1.

Just kidding.
Gewichtige dingen? Schrijf snel iets over mij, want binnenkort blijft er niet veel gewicht meer over. Alleszins, toch niet als het aan mij ligt. Haha...

Schrijf anders iets over je avonturen met Nothing Beautiful, ik zal ze met veel interesse lezen en becommentariƫren.

Salaaat