Monday, February 02, 2009

Oeps.

Een blog laten sterven is geen mooie zaak. Ik heb vaak terug gekeken naar de berichten op m'n blog, initieel met het idee "hmm, toch nog eens iets vinden om over te schrijven", later vooral met schaamte en de hoop dat niemand gemerkt had hoe ik iets waar ik best wel wat plezier aan beleefde zomaar heb laten verkommeren, puur uit luiheid.

Nu, gedaan ermee! Ik heb deze ruimte nu gecreëerd, kan er even goed gebruik van maken. Vanaf vandaag (heden, zoals ze zeggen), is m'n blog er weer. Als uitlaat voor gedachtes, schetsen, updates over m'n eindwerk, wat dan ook. Zolang er maar regelmatig iets op komt te staan. Huppekeej.

2 comments:

Iradonian said...

Ben ik blij dat je de pen, excuseer, klavier weer hebt opgenomen. Ik ben er vaak gepasseerd in de hoop op een update, en nu is het zover!
Ik kijk ernaar uit om meer te horen over je eindwerk.

bosduif said...

Hoera! Geen Wordpress? Veel beter dan Blogspot. Gek hé, hoe snel je die gewoonte weer oppikt ...